SKAISTUMKOPŠANAS PAKALPOJUMI - PIERAKSTS
SAGATAVOŠANĀS:
Nekāda īpaša sagatavošanās Jums nav nepieciešama, tik nedaudz ieplānojiet laiciņu priekš sevis, lai Jūs spētu relaksēties no ikdienas steigas un izbaudīt lielisku atmosfēru.
TIEŠSAISTES PIERAKSTS:
Ātri, ērti, pārredzami - tik vienkārši. Tiešsaistes pieraksts Jums ērtākā laikā.
Apstiprinājumu par pieraksta rezervāciju, saņemsiet uzreiz.
Savā E-Pastā saņemsiet arī atgādinājumu par ierašanās laiku.
Ja tas ir nepieciešams, ir iespēja arī atcelt savu pieraksta laiku.
IERAŠANĀS LAIKS:
Jūsu labsajūtai tiek atvēlēts noteikts procedūras laiks, līdz ar to, lūdzam Jūs ierasties savlaicīgi.
Ja Jums gadījies neplānoti aizkavēties, bet ne ilgāk par 15 minūtēm, lūgums mūs par to informēt, mums piezvanot:
Mob.tel.nr.: (+371) 22524947
Ja kavētas tiek vairāk par 15 minūtēm, skaistumkopšanas meistaram ir visas tiesības Jūs nepieņemt un neveikt skaistumkopšanas procedūru, uz kuru ir veikts pieraksts.
ATCELŠANAS NOTEIKUMI:
Ja esat rezervējuši savu pieraksta laiku, bet kāda iemesla dēļ netiekat, lūgums mums par to paziņot, ne vēlāk kā 24h iepriekš.
Atceļot pierakstu daudz vēlāk, par 24-3 stundām pirms procedūras: par neapmeklēto pierakstu, būs jāveic samaksa, ar pārskaitījumu, 50% apmērā, no procedūras cenas, uz kuru neieradāties.
Samaksa netiks pārcelta uz nākamo reizi.
Ja vispār netiek paziņots par neierašanos: vai paziņojat to 3 stundas pirms procedūras, samaksa būs jāveic 100% apmērā, no procedūras cenas, uz kuru neieradāties.
Samaksa netiks pārcelta uz nākamo reizi.
Klients var tikt ievietots "melnajā sarakstā", ja netiek pildīts kāds no atcelšanas noteikumiem.
Tādējādi, klientam būs liegta iespēja veikt pierakstu uz kādu no KBstudija sniegtajiem skaistumkopšanas pakalpojumiem.
Lūdzu, cienīsim meistares laiku!
Pakalpojuma sniedzējam ir tiesības atcelt rezervāciju jebkurā laikā un / vai piedāvāt alternatīvu (citu apmeklējuma laiku)
Atteikuma tiesības
Klients nevar izmantot Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likumā ietvertās atteikuma tiesības un atgriezt pakalpojumu, šajā gadījumā, no pilnībā sniegta pakalpojuma, ja pakalpojuma sniegšana ir uzsākta ar Patērētāja piekrišanu, šajā gadījumā, Klients atnācis uz skaistumkopšanas procedūru un pakalpojums pilnībā sniegts.
Klients nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:
- Pakalpojuma sniegšana ir uzsākta ar Patārētāja piekrišanu;
- Pasūtītās preces, pēc tā rakstura, nevar atdot atpakaļ.